Klienditeenindus +372 581 041 34
Tere külaline, võite sisse logida või luua uue kasutaja.

Transpordi info

Tellitud kaubad edastatakse vastavalt Tellija valikule kas:

1. SmartPost pakiautomaatide vahendusel

Klient tasub tellimuse eest 100% tellimuse maksumusest. Tellija valib omale sobiva SmartPost pakiautomaadi asukoha ning märgib selle tellimuse juures olevasse kommentaaride lahtrisse. Pakiautomaatide nimekirja leiab SmartPost interneti kodulehelt: http://www.smartpost.ee/eteenindus/kiosks. Kaup saadetakse Tellija poolt valitud SmartPost pakiautomaati. Kauba saatekulu on 2,69 eurot ning see ei kuulu tagastamisele. Kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta ja uksekoodi. Pakki hoitakse pakiautomaadis seitse (7) päeva, misjärel pakk tagastatakse BABYMALLile. Kliendil tuleb tasuda teistkordse kaupade kohaletoimetamise eest uuesti 2,69 eurot saatekulu. Kui Tellijaga ei ole võimalik ühendust saada kolme tööpäeva jooksul peale kaupade tagasisaamist, tagastab BABYMALL Tellija või tellimuse eest tasunud isiku arvelduskontole kauba maksumuse, arvestades sellest maha saatekulu ning kõik tagastamisega seotud kulud.

2. AS Eesti Post* vahendusel vastavalt Tellija poolt valitud kohaletoimetamise viisile, milleks on:

2.1 Tähitud maksikiri . Klient tasub tellimuse eest 100% tellimuse maksumusest. Kaup saadetakse AS Eesti Post vahendusel Tellija poolt antud kohaletoimetamise aadressile. Kauba saatekulu on 2,69 eurot ning see ei kuulu tagastamisele. Tellija saab postiasutuselt kauba postiasutusse jõudmise kohta vastava kirjaliku teate. Kaup väljastatakse nimetatud teate ja isikut tõendava dokumendi alusel elukohajärgsest AS Eesti Post postiasutusest. Tellitud kaupa hoitakse postiasutuses vastavalt AS Eesti Post poolt kehtestatud tähtajale, mis on näidatud postisaadetise saabumise teatel. Kui nimetatud tähtajaks ei ole Tellija kaubale järele läinud, tagastatakse pakk BABYMALLile ja Kliendil tuleb tasuda teistkordse kaupade kohaletoimetamise eest uuesti 2,69 eurot saatekulu. Kui Tellijaga ei ole võimalik ühendust saada kolme tööpäeva jooksul peale kaupade tagasisaamist postiasutusest, tagastab BABYMALL Tellija või tellimuse eest tasunud isiku arvelduskontole kauba maksumuse, arvestades sellest maha saatekulu ning tagastamisega seotud postikulu.

3.DPD/ ITELLA vahendusel saadame suuremõõtmelisi tooteid, milleks on vankrid jms.

Klient tasub tellimuse eest 100% tellimuse maksumusest. Kaup saadetakse DPD/ ITELLA vahendusel Tellija poolt antud kohaletoimetamise aadressile.

NB! Kuller ei tõsta kaup korteri!!!

 

AS Eesti Post teenuste ja tingimuste kohta loe: www.post.ee
SmartPost OÜ teenuste ja tingimuste kohta loe: www.smartpost.ee